Web sayfasındaki tüm linkleri yeni sekmede açmak

Arkadaşlar blogumuzdaki linklerin yeni sekmede açılması blogumuzdan çıkılmasına olanak vermeyecektir. O yüzden linklerin yeni sekmede açılması bizim için büyük bir avantaj ve şimdi blogunuzdaki tüm linkleri tek bir kod ekleyerek nasıl yeni sekmede açabileceğinizi göstereceğim.

Öncelikle, Tasarım > HTML’yi Düzenle > Widget Şablonlarını Genişlet

Ardından aşağıdaki kodu buluyoruz.

<head>

Kodu bulduktan sonra, bulduğumuz kodun altına aşağıdaki kodu ekliyoruz.

<base target='_blank' />

Ve işlemimiz tamamdır, tasarımı kaydedin ve blogunuzda herhangi bir linke tıklayın.

Sevebilirsin...

Görüşleriniz benim için değerlidir.

14 Yanıt

  1. m...c... dedi ki:

    bence çok faydalı ne kadar da dikkat edersek edelim gözden kaçabiliyor..

  2. yuppa dedi ki:

    teşekkürler güzel yazı

  3. Sisispi dedi ki:

    site içi bağlantıları da yeni sekmede açıyo

  4. Furkan ÖZDEN dedi ki:

    Kötü yanı da o zaten, bütün linkleri ayrım yapmadan yeni sekmede açıyor.

  5. Hit Adam dedi ki:

    Peki target blank yerine no follow etiketi yerleştirsek nasıl olur?

  6. Furkan ÖZDEN dedi ki:

    Hiç aklıam gelmemişti. Olabilir aslında.

  7. Anonymous dedi ki:

    Anasayfa, Logo ve tüm kategorileri bu işlevin dışında nasıl tutabiliriz?

  8. Furkan Demirci dedi ki:

    Elinize sağlık, sayenizde yaptım ve oldu.

  9. Sefa Colakoglu dedi ki:

    valla elinize sağlık saçma sapan sitelerinin reklamlarını yapma amaçlı bu kodların içine kendilerinin sitelerini koyanları gördüm tek işe yarayanı buydu.

    2. olarak da arkadaşlar eğer kategori kategori diyelim yalnızca download bölümündeki linklerin farklı sekmede calısmasını istiyorsanız. tek tek o sayfaları düzenleye gelip html moduna geçip en alta ” Malum kodu” yazmanız yeterlidir.

  10. tarık dedi ki:

    Furkan tşk 🙂

  11. Rözkan dedi ki:

    Teşekkürler, işe yaradı.

  12. aa dedi ki:

    Helal Kardeşim süper bilgi ellerine sağlık çok işime yaradı…

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Loading Facebook Comments ...
Loading Disqus Comments ...